desiiign :)

hellu,

nu har rebecca fixat världens finasted design lr vad tkr ni? (a)
kom iallafall nyss hem från hanna, blev utstängd. lr asså imorse när jag gick te skolan så glömde jag nycklarna. så mamma låste och när skolan va slut så kom jag ju nt in. så då fick jag typ panik och ringde te hanna. så dit fick jag komma. men jag har ju utegångsförbud, så mamma blev fett lack. får bara ta hem pers. men aja skitsamma.
i skolan var det fett tråkigt som vanliga måndagar, och jag blev fett sur på jc. haha ? men jag hatar hnm verkligen, jag fick 4/12 på förhöret tack vare hnm , aja. han är fett dum iallafall och alla vet dt :)
imornimornimorn ska jag ju te farsta me hanna wiie fett kul :D
måste verkligen köpa en tröja från gina, asfin .
teodor kommer kanske dit också, ..
ska typ hitta på nåt.
juste, ni kanske vill ha outfit (?)
pallar nt lägga in bilder för dt är mammas dator, min är paj. så ni får läsa istället .
ucla kofta grå , bikbook
rosa linne - hm trorja
ginajeans
a, typ det.
ska gå nu .. pussar / caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0