onsdag & tordag

hej bloggen ! nu ska jag typ berätta om min, onsdag och torsdag!
onsdag: börja me att jag åkte buss te vad hetere skärholmen, träffa nåra kompisar och skippa skolan , mina lärare ringde polisen , skolverket och massa sånt annat.. så pappa gick ut och leta efter mej men sen såg han mej på bussen då gick vi hem och prata, och han e verkligen bäst höhö, mkt snällare än mamma som bara ger mej massa förbud hela tiden och står och skriker. hon har nog damp... men iaf, sen så fick jag sova ett tag eftersom jag nt hade sovit nått under hela natten ! sen följde min pappa mig till bussen och jag åkte hem till mamma och hon sa inget hon ville inte ens kolla på mig haha.. så jag bestämde att jag skulle träffa mai, så jag åkte te gullmars och mötte henne och vi åkte bara runt lite typ. sen så när vi va i farsta så kom nån tjej och börja bråka med henne så hon och den där tjejen och hennes kompis drog hem te mai, så jag skulle åka hem men hon i tunnelbanan vägra släppa förbi mej så jag fick vänta på bussen mot sköndal och då kom dt två asköna brudar och satt sej breve mej och höll mig sällskap & bjöd på cigg haha.. men dom verkade fett fulla men endå, dom va assnälla :d och sen så åkte dom på samma buss som mej och så gick jag av vid norra sköndal & åkte hem och sen sov jag astidigt. idag gick jag på skolan och hade äckelmusik, ska fan döda honom nästa gång vi har musik.. äckellääärare ! men iaf sen åkte jag hem och har nt gjort så mkt nu. imorn ska jag te pappa men innan dt ska jag möta en kompis och vi ska fixa cigg av nån acke lr nått haha. men nu ska jag dra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0