teater

hej ! rebecca hära ;) nu har vi ju skaffat ny blogg som söööta caroline skrev i inlägget nedanför typ haha. men vi ska typ va fett med seriösa nu för vi vill tjäna pengar på bloggen haha :d imorn äre ju skola och jag ska på fucking teater. skitråkigt ! den handlar typ om en tjej som blir kär i en kille och sådär. men jag skriver säkert efter jag kommit hem från de ! eller så ska mamma skicka lapp och säga att vi ska te läkaren så att jag slipper ! hon är bääst isåfall :) iaf så sitter jag och kollar på beck nu, de är bäst ! jag kanske skriver imorn på morgonen för att jag ska upp jätte tidigt för jag måste typ duscha haha.. förresten har jag gjort designen, och ja jag vet att jag är bäst ;) men nu ska jag äta nått sen sova. ska försöka skriva nån mer gång höhö, puss !

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0