todaay

sry att jag skriver så sent nu. men iaf, nu ska jag berätta om hela min dag lite snapt eftersom ska städa klart tils halv nio, men iaf i skolan hade jag bara 2 saker, först prao från 8-12 hos sexåringarna hahaha, adam & theodor är kära i mej (a) höhö.. men iaf, sen hade jag gympa där dt blev fetaste bråket mellan mej & en annan och jag fick damp ahaha.. fett synd. sen kom mamma & hämta mej poch vi åkte hem, jag passa lillebror, sen åkte vi & hämta robin haha. sen åt vi middag & sen har jag städat i tre jävla timmar ! skitjobbigt... men iaf sen har jag inte gjort någonting ! kollat på den rätte för rosing såklart, sen nu kollar jag på dh. mitt favvopogram. efter det blire that's amore ! det är oxå bra :) nej men nu ska jag titta till min kladdkaka jag håller på att baka hihi :) men jag har asont i magen så kmr nog inte äta så himla mycket haha.. men vet ni, dt spelar ingen roll jag får ont i magen hela tiden av mat :o dt är fett scary haha. idag spydde jag tillochmed för jag åt för mkt typ, eller jag åt nt mkt alls, åt typ hälften som jag brukar göra.. äsch saksamma haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0