wb carro (a)

var ligger din telefon när du sover? - bredvid mig på sängen höhö.
hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? - omgaaash neverever !
hur känns det när du inte har din telefon på dig? - jag börjar gråta, var utan mobil i femton minuter och jag börja asböla för att jag smsa med johannes och han skulle bli sur om jag nt svara. ni förstår hur mkt jag behöver den haha !
får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - yesboox !
hur många samtalsminuter har du ringt? - 19 timmar och 14 min.
hur många telefoner har du haft det senaste året? - tre HAHA, första var min lila fula mobil, den bröt jag av på mitten, min andra var en rosa, och den gick sönder för jag kasta den i väggen :$ sen min tredje va en blå-grå likadan som den innan och den har jag nu :)
blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - nej alla andra har ju oxå sina telefoner ?;s
vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? -  vad gör du ?<333
vad står de i de senaste skickade sms:et?  - otuff. vem e du föresten ?;s
vem är överst listan över missade samtal? -  dolt nummer
vem är 6a på listan över mottagna samtal? -  mamma
vem är 2a på listan över uppringda nummer? - pappa
har du som bakgrunds bild? - jag & elion höhö-
hur  mkt batteri har du?  - 54 %
vem är 8 på din kontakt lista? - bobo ? nt för jah vet vem dt är men endå.
vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? - grossi typ.
vad heter din mobil, som bluethooth namn? - otuff @
den bästa låten på din mobil? - touch you right now.
den sämsta låten på din mobil?
 - ingen e dålig
den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? - bild som fredrik tog idag.
hur mkt är klockan när du gör detta? - 20.20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0